Termeni și condiții

Este important să consultați termenii și condițiile noastre actuale înainte de a plasa o comandă. Următoarele condiții reglementează relația dintre dumneavoastră ca și client și BGA Group AB (denumită în continuare BGA) atunci când plasați o comandă pe site-ul nostru web: 

Rezumat al termenilor și condițiilor de cumpărare:

  • BGASTORE.RO livrează doar în România - puteți găsi magazinele din celelalte țări în partea de jos a paginii.
  • Trebuie să aveți 18 ani împliniți pentru a cumpăra de la noi sau să aveți acordul părintelui/tutorelui înainte de achiziție.
  • Prin achiziționarea produselor noastre, sunteți de acord cupolitica de integritate în ceea ce privește stocarea și gestionarea datelor personale.
  • Comenzile nu pot fi modificate, iar toate încercările de fraudă sau comenzi false vor fi raportate autorităților.
  • Aveți dreptul de a returna produsele în termen de 90 de zile, după ridicarea coletului. În cazul returnării produselor, plata va fi făcută de către dumneavoastră. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a diminua valoarea ce se rambursează, în cazul eventualelor deteriorări ale produselor. Rambursarea se va face în decursul a 14 zile după retur.
  • Returul NU este posibil în cazul produselor personalizate, realizate cu dimensiuni pe comandă.
  • Oferim mai multe opțiuni de livrare: livrare la un punct de ridicare comenzi, sertare securizate sau livrare la domiciliu. Puteți vedea costurile actuale de livrare și mai multe informații mai jos.
  • În cazul reclamațiilor pentru produse deteriorate, vă putem compensa fie printr-un produs nou echivalent, fie prin returnarea banilor. În cazul reclamațiilor, noi vom suporta toate costurile de transport.
  • Garanția legală privind conformitatea produselor oferită de BGA este de până la 2 ani și urmează prevederile O.U.G. nr. 140/2021 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, precum și ale Ordonanței nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor.
  • Ne rezervăm dreptul de a ne abate de la anumiți termeni și condiții. De exemplu, nu suntem răspunzători pentru epuizarea din inventar a unui produs, pentru eventualele erori de tipar, precum și pentru faptul că imaginile pot avea nuanțe de culoare diferite pe diferite computere.

 

Termeni și condiții complete:

Costuri și livrări

Livrăm comenzi doar în România

Opțiuni de livrare

Pentru mai multe informații despre opțiunile noastre de livrare, -dați click aici-

Comenzi neridicate

Este resonsabilitatea clienților să furnizeze o adresă de livrare validă și corectă. Dacă BGA primește înapoi o comandă neridicată din diverse motive, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă* pentru a acoperi costurile administrative, de transport și de retur. *Taxa este determinată de mărimea coletului. Pentru coletele de dimensiuni normale, până la 78x108 cm, taxa este de 119,95 RON. Pentru coletele mai mari, taxa este de 279,95 RON

Comenzi deteriorate în timpul livrării

În cazul în care ridicați o comandă care a fost deteriorată în timpul transportului, anunțați imediat distribuitorul, ideal la oficiul de unde ați ridicat coletul. Dacă observați daune la exteriorul coletului, puteți face o reclamație în momentul ridicării.

Chitanță / Confirmarea comenzii

Confirmarea prin e-mail pe care o primiți după plasarea comenzii servește drept chitanță. Dacă doriți o chitanță în format fizic, ne puteți trimite un e-mail la adresa info@bgastore.ro. Dacă nu primiți o confirmare a comenzii în termen de 30 de minute, vă rugăm să verificați dacă adresa de e-mail folosită este validă, apoi ne puteți trimite un e-mail pentru a retrimite confirmarea.

Politica de returnare

La BGA, puteți returna un produs în termen de 90 de zile de la ridicarea comenzii. Puteți alege să returnați produsele prin Schenker sau DHL. Nu este nevoie să anunțați în prealabil returul, puteți trimite direct coletul către sediul nostru.

Dacă produsele nu sunt în stare nouă sau ambalajele produselor sunt deschise, ne rezervăm dreptul de a diminua valoarea rambursată, pentru orice deteriorare.
Vă rugăm să ambalați coletul cu grijă, pentru a evita deteriorarea în timpul transportului. 
Produsele trebuie returnate în ambalajele originale.
Odată ce produsele returnate ajung în depozitul nostru, vă vom restitui banii în termen de 14 zile pe contul bancar utilizat la momentul achiziției. 

Expediați coletul către depozitul nostru:
Când returnați produsele către depozitul nostru, vă revine responsabilitatea de a plăti costurile de retur, care nu vor fi rambursate. Atașați întotdeauna formularul primit în pachet împreună cu produsele și specificați că vreți să faceți un retur. Veți returna produsele prin DHL sau Schenker .Vă rugăm să ambalați produsele cu grijă pentru a evita deteriorarea în timpul transportului. De asemenea, puteți achiziționa o etichetă de retur prin intermediul nostru, pe care o vom trimite prin e-mail sau prin poștă, în cazul în care nu aveți imprimantă. -Click aici- pentru a comanda o etichetă de retur (Se aplică pentru produse cu dimensiuni maxime de 75x105 cm). Pentru produsele mai mari care necesită livrare la domiciliu, costul returului este de 179,95 RON. În acest caz, trebuie să contactați serviciul pentru clienți. la info@bgastore.ro.

Adresa de retur:
BGASTORE.RO
Utmarksvägen 2
802 91 Gävle

Dacă produsele sunt neutilizate, veți primi înapoi întreaga sumă (inclusiv costul de transport plătit la comandă). În cazul în care produsele sunt deschise sau nu sunt în stare nouă, ne rezervăm dreptul de a diminua valoarea ce se rambursează, în cazul eventualelor deteriorări ale produselor.

Dreptul de returnare a comenzii nu se aplică în cazul ramelor și paspartuurilor personalizate
Pentru produsele personalizate, precum ramele și paspartuurile făcute pe comandă, cu dimensiuni specifice, nu se aplică dreptul de returnare a comenzii, deoarece produsele sunt adaptate special pentru client.

Reclamații / Garanții

Dacă un produs este defect la momentul deschiderii coletului, puteți face o reclamație către noi. Vă vom compensa coresunzător, fie printr-un produs nou echivalent, fie prin returnarea banilor. În acest caz, nu veți suporta niciun cost suplimentar pentru transport; aceste costuri vor fi suportate de noi. Pentru a face o reclamație, ne puteți contacta prin e-mail la info@bgastore.ro. Vă rugăm să menționați “Reclamație” în subiect atunci când ne contactați prin e-mail, pentru a vă putea ajuta cât mai repede. 

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) vă oferă dreptul de a reclama un produs, cu condiția ca acesta să fie defect în momentul deschiderii coletului. Cu toate acestea, vă recomandăm să semnalați problema către BGA cât mai repede cu putință. În cazul disputelor pe care nu reușim să le soluționăm împreună, vă recomandăm să vă adresați către ANPC.

În cazul disputelor

Dacă o dispută nu poate fi rezolvată pe cale amiabilă, aveți întotdeauna dreptul de a vă adresa către ANPC (Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor). Puteți găsi mai multe informații despre ANPC la www.anpc.ro. De asemenea, puteți depune plângeri online prin intermediul platformei de mediere a disputelor a Comisiei Europene, pe care o puteți găsi accesând următorul link: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Dacă depuneți o reclamație prin această platformă, problema dumneavoastră va fi automat direcționată către organul național competent pentru rezolvarea disputelor. Acesta va lua apoi legătura cu noi și va încerca să rezolve disputa fără a implica instanța de judecată.

Garanții

BGA respectă normele impuse de prevederile O.U.G. nr. 140/2021 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, precum și ale Ordonanței nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor și oferă o garanție de până la 2 ani pentru toate produsele. În majoritatea cazurilor, acordăm și garanțiile pe care le primim de la furnizorii noștri de bunuri (de obicei, 1 an).

Garanția nu este valabilă în următoarele cazuri:
-Un incident întâmplat după primirea și deschiderea coletului.
-Neglijență.
-Utilizare greșită/neobișnuită a produsului
-Nerespectarea instrucțiunilor de îngrijire.
Conform Ordonanţei 9/2016, clientul are dreptul de a reclama defectele din fabricație ale produselor în termen de 2 ani de la livrarea coletului.

Informații generale

Ne rezervăm dreptul de a ne abate de la anumiți termeni și condiții. De exemplu, nu suntem răspunzători pentru epuizarea din inventar a unui produs, pentru eventualele erori de tipar, precum și pentru faptul că imaginile pot avea nuanțe de culoare diferite pe diferite computere.

Toate produsele rămân proprietatea BGA până când plata integrală este efectuată. Toate încercările de fraudă și comenzi false vor fi raportate autorităților.

Redarea culorilor pe ecranul computerului

Am făcut tot posibilul pentru a reda culorile și imaginile corect pe site-ul nostru, dar nu putem garanta că produsele noastre vor avea exact aceeași culoare pe ecranul dumneavoastră. Nuanțele de culoare pot arăta diferit pe diferite monitoare și nu putem fi responsabili pentru modul în care computerul dumneavoastră redă culorile.

Comenzi

Comenzile sunt definitive. Comenzile plasate în numele altei persoane fără consimțământul acesteia, sau în orice alt mod care poate provoca pagube economice sau prejudicii către GA, vor fi raportate autorităților.

Prețuri

Prețul afișat pe site-ul BGA în momentul achiziției este cel definitiv. Prețurile sunt unitare și includ TVA (dacă nu este menționată altă condiție). Ne rezervăm responsabilitatea pentru eventualele greșeli de tipar.

Limita de vârstă

Pentru a plasa o comandă la BGA, trebuie să aveți 18 ani împliniți. Dacă persoana care plasează comanda are mai puțin de 18 ani, consimțământul părintelui sau tutorelui trebuie obținut înainte de achiziție.

Stocarea datelor cu caracter personal

Prin efectuarea achiziției, ești de acord cu politica noastră de confidențialitate referitoare la stocarea datelor personale, prelucrarea acestora de către terți etc. Click aici pentru a citi politica noastră de confidențialitate. 

 

Köpvillkoren uppdaterades senast 2020-11-17