Am primit un produs greșit sau defect - cum procedez?
Noi depunem întotdeauna eforturi maxime pentru a verifica produsele noastre înainte de expediere și pentru a le ambala cât mai bine. Din cauza faptului că aproape toate ramele/oglinzile pe care le trimitem conțin sticlă, se întâmplă, uneori, ca produsul să ajungă deteriorat. Acest lucru se întâmplă cu aproximativ 1-2% din toate pachetele și lucrăm în mod constant pentru a reduce astfel de probleme, dar și pentru a reduce impactul nostru asupra mediului înconjurător.
Împachetăm toate ramele noastre în cutii robuste și în hârtie groasă, iar pentru protecția împotriva șocurilor, toate ramele sunt învelite în folie cu bule de aer (din păcate, folia cu bule de aer oferă cea mai bună protecție, dar lucrăm constant pentru a reduce utilizarea acesteia), pentru a asigura că transportul produsului este cât se poate de sigur.
Dacă aveți ghinionul să primiți un produs deteriorat sau greșit, facem tot posibilul să vă ajutăm rapid și eficient și să minimizăm disconfortul pentru dumneavoastră. Singurul lucru de care avem nevoie este o fotografie cu produsul deteriorat sau greșit. Puteți trimite un email la info@bgastore.ro cu o imagine a daunelor, numărul comenzii, informațiile dumneavoastră de contact și descrierea problemei. Vom rezolva situația cât mai rapid posibil.
De asemenea, puteți să reclamați un produs prin intermediul chat-ului nostru. Pentru a ne contacta pe chat, dați click pe iconița roz pentru chat, în colțul de jos din dreapta.
Scopul nostru principal este să ne asigurăm că toți clienții noștri sunt mulțumiți. În cazul în care noi (sau compania de transport) facem greșeli, depunem întotdeauna eforturi maxime pentru a ne mulțumi clienții. Pentru a citi termenii și condițiile noastre complete -dați click aici-