Povestea din spatele BGA

Aceasta este o poveste despre transformare și expansiune. O poveste captivantă care începe cu o mică afacere locală de familie din Gävle, care astăzi este un magazin online impresionant în plină expansiune în toată Europa. Multe s-au întâmplat și s-au schimbat de-a lungul anilor. Dar ceva care rămâne constant, care există încă de la înființarea companiei în 1993, este capacitatea noastră de a asculta. De a asculta cu curiozitate și de a înțelege ce își doresc clienții - uneori chiar înainte ca ei să își dea seama singuri. Combinația dintre dorința de a ține cont de dorințele clienților, o doză de curaj, un mare accent pe calitate și o puternică încredere în propria ofertă, au fost unele dintre cele mai importante ingrediente ale rețetei de succes a companiei. Aceasta este povestea BGA.

Prolog - O mică afacere de familie
Anul 1993, Gävle. Bengt Andersson înființează BGA Videoproduktion, o afacere locală axată pe producția de filme informative și transferul de filme de format mic pe VHS. La sfârșitul anilor 1990, cererea pentru servicii de transfer și conversie a crescut considerabil, iar aceste servicii au devenit o parte mai mare a activității companiei.

Capitolul 2002-2005 - DVD-urile sunt la modă
În anii 2000, cererea pentru transferul filmelor pe DVD a explodat, fapt care ne-a oferit oportunități mari de a ne extinde afacerea, încă destul de modestă. În această etapă, Björn Andersson și-a axat atenția complet pe companie, iar noi am investit în echipamente noi care să ofere calitatea și diversitatea necesară pentru transferul filmelor de pe casete video pe DVD.

Capitolul 2006-2007 - Marile orașe
În 2006, am făcut noi investiții care ne-au oferit posibilitatea de a crea propriile noastre dispozitive pentru transferul filmelor de format mic. Aceste dispozitive trebuiau să corespundă cerințelor noastre ridicate de calitate și ușurință în utilizare. 2006 a fost, de asemenea, anul în care am început să ne extindem în afara orașului Gävle și am deschis filiale atât în Stockholm (Lidingö), cât și în Göteborg. Am angajat și primul nostru colaborator extern pentru biroul nostru din Gävle, Kristoffer Sjölén, care lucrează și astăzi la noi și este responsabil de întreaga noastră unitate de producție pentru toate tipurile de digitalizare

Cererea pentru servicii pentru diapozitive și fotografii a crescut, iar în toamna anului 2006 ne-am extins activitatea pentru a putea include și acest domeniu.

În aprilie 2007, am deschis filiala noastră din Malmö, iar în octombrie, în același an, am deschis a doua filială în Stockholm, de data aceasta în Hammarby Sjöstad.

Capitolul 2008 - Avem în visor întreaga țară
Ne-am dorit să oferim serviciile noastre unui număr mai mare de persoane din Suedia, așa că în 2008 ne-am extins serviciul de livrare la domiciliu pentru a acoperi aproximativ cincisprezece localități. De asemenea, ne-am mutat în spații noi și moderne atât în Gävle, cât și în Göteborg.

Capitolul 2009 - Un megametru de film
Acesta a fost unul dintre anii plini de evenimente în care am extins și mai mult serviciul nostru de livrare la domiciliu. De data aceasta, l-am oferit întregii Suedii, fără costuri suplimentare. De asemenea, am decis să închidem magazinele noastre din Lidingö și Hammarby Sjöstad în favoarea unei locații de magazin pe Östermalm în Stockholm, unde am putut oferi timpi de livrare mai scurți și ore de deschidere mai atractive. În 2009, am făcut și tranziția către o societate pe acțiuni, BGA Videoproduktion AB. În același an, am reușit să scanăm 1.000.000 de metri de film de 8 mm - un record care avea să fie depășit cu mult în viitor.

Capitolul 2010 - Compania se extinde peste tot
În 2010, am extins și mai mult activitatea noastră pentru a include și procesul digital de developare a fotografiilor. De asemenea, am deschis două magazine complet noi, unul în Stockholm și unul în Norrköping. Magazinul nostru din Malmö a fost mutat în noi locații în centrul orașului, ceea ce ne-a permis să oferim ore de deschidere mai atractive. În Gävle, nu am mai încăput în spațiul nostru de 320 de metri pătrați și, prin urmare, am fost nevoiți să ne mutăm în locații noi, la câteva cartiere distanță..

Capitolul 2011-2012 - Mai multă modernizare
În 2011, am profitat de oportunitatea de a achiziționa două magazine existente de fotografie în Jönköping și Sundbyberg. Magazinul din Gävle, care anterior împărțea spațiu cu unitatea noastră de producție, a fost de asemenea mutat într-o locație proprie în centrul Gävle. În același an, am început o modernizare a magazinelor noastre și am prelungit orele de deschidere. Acest lucru a continuat și s-a intensificat în 2012, an în care am lansat și firma noastră separată BGA Fotocenter, unde efectuăm developări foto.

___________

Un nou capitol al poveștii despre BGA
BGA Videoproduktion a cunoscut o creștere rapidă, deschizând filiale pe tot teritoriul țării, iar investițiile repetate au dat roade. Dar cel mai important moment din povestea BGA a fost atunci când am vrut și am îndrăznit să facem mult mai mult. În paralel cu activitatea noastră principală, am lansat o firmă secundară cu accent pe rame și albume foto: BGA Fotobutik. Pentru aceste produse, am considerat și opțiunea de a explora piețe noi, în special în online.

___________

Capitolul 2013 - Deschiderea magazinului online
Internetul părea un loc fascinant cu oportunități nelimitate, chiar și pentru o companie din micul oraș Gävle. Am lansat un magazin online după Anul Nou - iar prima comandă a venit de fapt în noaptea de Revelion din 2012. Ramele noastre deosebite și accesibile au fost în centrul atenției, iar interesul pentru aceste produse s-a dovedit a fi enorm. Ramele în dimensiuni și culori puțin mai neobișnuite au devenit surprinzător de populare, iar noi am înțeles rapid că există o anumită nișă pe piață care trebuie explorată .

Capitolul 2014 - Magazinul online necesită un spațiu mult mai mare
Interesul pentru ramele noastre continuă să crească și, în cursul anului, numărul de clienți în magazinul nostru online s-a dublat. 2014 a fost un an intens în care, cu mare entuziasm și rapiditate, am extins gama noastră de produse. Acest lucru ne-a obligat să extindem spațiul nostru de depozitare, pentru a face față cererii.

Capitolul 2015 - Magazinul online începe să exploreze Nordul
Cu experiență de doi ani drept comercianți online, am început să ne simțim cu adevărat confortabili în noul nostru rol. A venit momentul să explorăm și peste hotare și am decis să ne extindem și în Norvegia, ceea ce s-a întâmplat la 1 noiembrie 2015. În primăvara aceluiași an, am realizat că depozitul nostru devenise prea mic (din nou!) și am început iarăși căutarea pentru spații mai mari. De data aceasta, am avut mai multă experiență și am căutat direct locații care să permită și o posibilă extindere viitoare (pentru că lucrurile mergeau bine!). La sfârșitul anului, am găsit în sfârșit noul nostru sediu și mutarea urma să aibă loc în primăvara anului 2016.

Capitolul 2016-2018 - Magazinul online se află în faza de dezvoltare
Odată cu mutarea în noile noastre sedii, am avut oportunitatea să ne dezvoltăm! În anii care au urmat, ne-am extins gama de rame foto și am început să explorăm și alte produse diferite. Posterele și printurile trendy păreau a fi alegerea cea mai potrivită - și așa a fost. Dorința de a descoperi lumea a crescut tot mai mult și am lansat un nou site finlandez. În 2017, am diversificat și mai mult gama noastră și am adus o mulțime de oglinzi deosebite în toate formele, culorile și dimensiunile. În același an, am intrat și pe piața din Danemarca, unde produsele noastre au fost foarte apreciate. A reuși să pătrundem pe patru piețe a fost cu adevărat o realizare pentru noi, dar eram în continuare atrași și de lumea din afara Scandinaviei.. 3.5

Capitolul 2019 - Magazinul online își schimbă numele și stilul
BGA Fotobutik a devenit BGA.SE, iar odată cu schimbarea numelui, am schimbat complet și înfățișarea site-ului. Dar aceasta nu a fost singura schimbare importantă în acest an plin de evenimente. O mulțime de produse noi și interesante au umplut magazinul nostru online, iar suprafața depozitului a fost extinsă la 5000 de metri pătrați. În 2019, am sărbătorit și faptul că magazinul nostru online a depășit 200,000 de clienți de la înființare.

Capitolul 2020 - Magazinul online în timpul pandemiei
Când a început pandemia, toată lumea și-a petrecut mai mult timp acasă. Multe persoane au început să își decoreze locuințele, iar decorațiunile au fost în topul listei de cumpărături. Am înregistrat o expansiune rapidă și am deschis magazine online în Olanda, Belgia, Germania și Austria. Gama de produse a crescut, iar multe produse noi și trendy au fost adăugate. Suprafața de depozitare a fost extinsă, iar magazinul online a depășit cu mult 400,000 de clienți de la înființare.

Capitolul 2021 - 2022 - Magazinul online continuă să se extindă
Extinderea rapidă ne-a oferit oportunitatea să experimentăm o nouă gamă de produse, mult mai diferită de ceea ce oferisem anterior. Cu toate acestea, am constatat că „nou” nu înseamnă întotdeauna „mai bun”. În schimb, ne-am concentrat complet pe ceea ce ne pasionează cel mai mult - ramele! Spațiul de depozitare a fost extins din nou, de data aceasta la un impresionant număr de 8000 de metri pătrați. Expansiunea în Europa a continuat, iar BGA a intrat pe piețele din Anglia, Irlanda, Elveția și Franța. A fost lansat un alt site - bgaframes.eu - care permite clienților din mai multe țări europene să aibă acces la produsele noastre.

Încă nu am ajuns la epilog, ne așteaptă mult mai multe capitole interesante în povestea BGA. Fiți parte din istoria noastră și explorați gama noastră impresionantă de rame!